Tuesday, January 12, 2010

ya ALLAH bantulah diriku...


segala onak duri ku tempuh jua...
WTHeck.... tetiba dapat mesej dari my beloved president??? huhuhu...
saya nak awak prepare apa yang patut untuk dibentangkan di hadapan 20 orang lecturers...
diulangi sekali lagi 20 ORANG!!!! suck**it lagi saya lepas ni... kalau dalam kelas pon anda hanya dinilai oleh 1 orang lecturer... ini mmg betul softskill nk yakinkan mereka keberkesanan projek saya ini... ingatlah, anda siswi UDM sebagai bahan uji kaji saya...
HAHAHA taklah sebagai responden saya... saya ingin menjadikan projek saya precedent yang baik untuk kepimpinan yang akan datang...
mulanya saya memanjangkan permasalahan projek saya setakat ini setelah beramaH mesra dengan student dari kelas ke kelas yang lain... hambek kau... nk kena present macam nak bentang belanjawan kt company jerr.. giler parkinson...
sekarang tengah kumpul segala maklumat, bukti, apa apa saja yang boleh mengukuhkan hujah kami nanti... kami tak mahu digelar sampah hanya pandai menjaja cerita berjanji segala manifesto..
inilah perjuangan.. kalau mereka berani menjalankan perang saraf dengan saya, saya juga berani bersemuka dengan mereka... asalkan nanti mereka memberi pengajaran yang sebaik mungkin.. tidak hanya memikirkan negatif sebaliknya turut menyumbang positif ...
ahad nih deadline dia... OMAIGOD saya nak sakitkan diri saya... tak yah present kat sapa sapa..
wish me luck... wajangalna mim baini aidihim saddaun wa min khalfihim saddaun faakhshaina fahum la yubsirun...

No comments: