Monday, January 11, 2010

cik manis???

one kick only... say goodbye to the world... barzakh waiting 4 u =)

air terjun yang sangat cantik...


dari kawasan tapak perkhemahan....
titi gantung tempat beruang golek golek... anda nak kena gelek pon boleh....

tempat yang agak well equip.. mak ayah jer xder...

sangat sangat tension.. saya xtahu kenapa jadi macam nih.. bila saya nak berbakti kepada masyarakat, ada saja yang nak menghalang... suka suki dia jerr nak bebaskan virus pemusnah menjalankan perang saraf yang sangat merbahaya kepada projek yang saya bakal jalankan.. ye la, siapa yang penah blaja sejarah form 3 pasti tahu kisah perang saraf yang dijalankan oleh sir harold mc micheal(ntah btul ker x, i'm not sure tapi itulah satu satunya nama yang melekat dalam jiwa sampai kehari nih... yerlah takut bagai gila dgn cikgu pah yang garangnya mengalahkan mama mengajar ngaji quran.. means kedua dua mereka sama cantik, sama garang, slalu klu rindu kt mama tgk jer cikgu pah pun dh cukup) isskk, terlajak bercerita.. amat sadis bila mereka hanya bijak mempertikaikan projek saya, ini tak betul ini salah ini tak clear ini tak mencapai kualiti student law bla bla bla... tapi lagi kurang pandai = kurang cerdik mereka hanya menceritakan segala negatif yang ada pada projek saya tanpa meneutralkan ianya kembali dengan memberikan pandangan yang positif ke arah pembaikan projek saya ini.. dengan gangguan segala bentuk minta beralih kawasan maknanya saya terpaksa menukar 360 darjah latitud longitud projek saya nih... memang kegagalan saya untuk menceritakan mesej tema objektif etc kepada mereka tapi saban hari saya bersama k.long sentiasa berusaha ke arah pembaikan kerana kami sentiasa think positive.. saya tak pernah lagi down... saya tahu mereka tak pernah hidup dalam kesusahan, sentiasa berada dalam 16 celcius sahaja.. saya bakal membawa mereka ke tempat yang tak pernah dibayangkan.. mereka risaukan keselamatan, saya sediakan tahap keselamatan yang paling maksimum.. sebalum ini mereka hanya memasak pakai dapur elektrik, saya bakal bawakan mereka memasak menggunakan kayu api.. sebelum ini mereka hanya tidur di atas tilam vono yang empuk bagaikan di syurga, saya bakal bawakan mereka menderita tidur atas bumi berbumbungkan langit semata mata.. berbagai lagi sebelum yang sekarang nikmat mereka tengah kecapi tapi saya bakal bawakan azab yang terpaksa mereka tempuhi..
saya mohon kepada mereka yang cerdik pandai ini juga merupakan guru yang paling saya hormati, saya ini budak baru belajar didiklah saya sebaik yang mugkin.. jangan hanya hendak 'membasuh' saya kerana kesilapan yang pertama kali saya pernah lakukan tapi berilah kami anak muridmu tunjuk ajar daripada pengalamn dan kepandaian mu dalam sesebuah organisasi agar tiada lagi kesilapan kali ke 2 oleh saya atau kesilapan insan lain...
saya dah tak tahan lagi kalau masing masing ego dengan pendirian semua, jangan disebarkan dakyah yang tidak benar seandainya anda sendiri belum pernah menjejakkan kaki ke tempat 'jin bertendang' yang anda maksudkan...
saya sudah jelak dengan manusia yg penuh keegoan ini!!!!

saya dah malas nak edit gambar nih turun bawah, tengok jer lah ekk.. ini adalah air terjun yang tertinggi di asia tenggara...

No comments: