Monday, January 18, 2010

sedang bersedih... SOBB!! SOBB!!

hye cik adik yang manis.. HAhahaHa nyamuk yang banyak berkeliaran di kawasan gong rhyno menyebabkan saya hampir diserang denggi.. eh, tak lah.. saya sihat lagi..
tengah terfikir-fikir nak sambung study apa lepas nih... nk sambung law tak cukup band lagi.. tapi tak per kita wat indie band... HEheheHE.. nak sambung sains politik, saya dah kena basuh ngan somebody.. WTH katanya sambung kos lain.. habiskan juga ngan law kamu tuh!!! berapi-api dia marah saya.. OK, saya faham, kalau dia da masalah perundangan, surely saya tempat rujukan dia tuh.. HELL-O bro, no money, no talk... HAhahahaHA gurau di malam hari jerr..
nak sambung medic lah camni, ada 2 orang doktot lam femly, 1 doktot betul, 1 doktot xberapa betul.. medic pon nak band 3 je muet.. law je demand sampai band 4.. kunun-kunun professional study la, references lam BI la, etc etc bla bla boleh blah!!! HELL-O
sesi 09/10 yang baru-baru nih memperkenalkan syarat khas untuk further study lam law demand sampai band 4, mula menunjukkan hasil.. seramai 9 GB (bukan gigabyte, say GOOD BYE @ GAGAL BERHENTI) HAhahahahaHA.. mula-mula diorang nih masuk berlagak nak mampus, kunun-kunun kami nih suma xpandai speaking LONDON cam diorang.. bila result kuar, memasing xnak mengaku kesalahan, katanya xder kursus untuk diorang teknik menjawab soalan law cam teknik menjawab SPM kat skolah dulu-dulu... kawan-kawan gitau tajuk SPOT yang xnaik langsung2.. ceh, kelas kitorang pon penah spot soalan yang xnaik.. baca lain, jawab lain, tapi xder la sampai kena GB segala bagai... HAhahahahaHA..
kalau kata law nih professional study sgt smpai kena band4 muet, ketatkan la syarat kos2 yang lain cam AKAUN pon nak band 5 ker (diorang punye textbook lg dahsyat ketebalan dengan BI nye yang indah berbunga-bunga) kos medik pon nak band3, demand la sampai band6, diorang lagi gile, buku BI nye, melibatkan nyawa orang bagai.. HAhahahaHA
mohon KPT amik pengajaran dan kaji balik segala syarat syarat khas yang anda demand itu mencapai kualiti pahli perundangan yang diperlukan.. nak sangat loyer2 nih speaking... dok canang merata malaysia AMALKAN BAHASA KEBANGSAAN KITA... owwh, ingatkan dh merdeka 52 tahun BM no. ONE rupa2nya BI most important... nak mngaji SAINS n MATH pon pening budak2... masa aku kecik kt skolah rendah pakai BI, nih dh masuk form 1 pakai BM balik??? huh!!
punya lah celoteh memanjang kat atas, yang sebenarnya saya bukan bersedih kerana kegagalan memenuhi tuntutan hakiki further study nih, itu adalah ekspresi jiwa yang bergelora.. YANG BENAR, JIWA LARA (HAhahahaHA jiwang karat)
saya telah diserang virus selesema baru-baru nih, gara-gara duduk bersebelahan makcik kepoh dalam kelas (sori, ACAX, i called u makcik kepoh just now) HAhahahahaHA.. saya dah xlarat nak inhale dalam2 bagi mukus tidak meleleh di kemudian hari, kepala macam nak pusing gara-gara tak makan akibat wang xmencukupi.. HAhahahahaHA.. tolong belikan saya ubat selesema 1...
sekian terima kasih
SALAM SAYANG!!!

No comments: