Monday, January 18, 2010

suara rakyat???

ari demi ari berjalan seperti biasa, aku tetap mnjalani rutin seorang pelajar yang penuh kesibukan kota... wallawei, dah macam ayat novel la plak... HAhahahaHA
aku kejelesan melihat rumet enak diulit mimpi indah, sedangkan aku terkejar bangun lewat gara-gara tabiat tidur xpuas ati, tidor balik lepas subuh.. kelas kul 8pagi, aku bangun 8 pagi... HAhahahahaHA mandi kambing la gayanya... sape suh tido balik, kan rezki dh ilang... xder keberkatan hari tuh...
oowwhh, arini study ayat ahadith wa ahkam... ustaz yang penuh dgn pelbagai citer menarik, muka dia boleh selambe jer tyme kitorang ketawa berdekah-dekah kah kah kah... ini semua hasil tajuk umum yang sangat menarik iaitu: GALAKAN UNTUK BERKAHWIN font bold merah HAhahahahaHA... memang xngantuk lah walaupun kebiasaannya saya akan melayari mimpi indah seketika kalau dalam klass nih... okeih, nih bad habit, jgn tiru aksi ini di dalam kelas anda... menarik juga apabila selang seli dengan citer bton teman disisi indah.. mcm2 citer dia kuar dari tajuk aku tak puas ati dengan rumet, kawan praktikal dulu-duluperancangan selepas nih, memerli rakan2 yang bercinta xsetaraf macam kassim selamat etc bla bla..
anatara yang paling menariknya ialah yang saya dapat ialah segala urusan mencari pasangan dan akad nikah adalah hak wali.. OMG tak yah la nak bercintan cintun bagai nak rak kalau at last mak ayah tak setuju.. mesti ramai xpuaih ati.. WTH
HELL-O, dah mak ayah ko besarkan dari besar tangan ko 2 jari diorang, senang2 ko nak singkirkan diorang daripada urusan perkahwinan ko.. patutlah dh ramai terjebak dengan kancah maksiat, bila dh berani membelakangkan mak dan ayah, ko tak tau da mata yang lagi besar tengok ape korg buat???
HAhahahhaHA, saya membebel lagi dalam ruangan pojok nih(even saya xtau ape itu pojok actually)
lepas nih klu dh berkenan kat sape2, cepat2 bawak jumpa mak ayah, mintak restu even xnak kawen lagi, sekurang-kurangnya mak ayah tau dengan siapa anda berkawan, tambah2 lagi kalau orang tua nih pandai baca air muka (kau ingat pandai baca buku jer ker?? org tua nih pon kadang2 ada 6th sense ooo...) tanya la pendapat diorang camner..
psstt!!! pesanan ini utk diri saya yang masih single lagik.. (ini bkn nk promo ekkk)

No comments: