Wednesday, June 6, 2012

ADA ORANG MENCARI..

ini bukan kes sape-sape stalk kerrr, bekenan kerrr.. ini kes my best friend (harap-harap dia tak beralih arah jadi pencacai boss tapi saya rasa takkan) tengok saya watt blog... dia tanya dalam blog nak tulis ape?? "kak tak pandai laa wani..." "takkan masak telur goreng pon nak masuk blog??? " haih laaa kak su, comel lahh awak... awak citerr jerr ape yang terlintas, pastuh blogkan ajerrr.. orang nak bace kerrr, orang nak suke kerrr orang nak maki kerrr, abaikan.. blog saya, bulan-bulan bayar bil internet.. orang yang dok bising-bising bayar kerr?? tak kan??

pastuhhh dok usha, sekali saya tengah buka blog saifulislam.com tajuk dia gadis semasa... terus dia kata "ooohhh, gadis semasa, nak pi cari tengok" HAHAHAHAHAHA lagi comel... geli saya nak letak headings GADIS SEMASA??? HEWHEWHEW...

ok kak su.. try ur best smpai jumpa CIKMANIS nihhh... HAHAHAHAHAHA

 ini lawatan khas dato sheikh fadzir(betul entah nama dia begitu.. maaf dato').. bukan lahhh gula-gula nak pilih raya... cuma satu lawatan so sial... T__________T
itu big boss saya sebelah dato'... memang betul big... big kuasa lahhh boss.. raja tanah kan??? kang kate saya nak mengata pulakk.. takk boss, boss tetap di hati saya.. demi SKT tahun nihh...

 dah macam dato' pulak salam cium tangan bos... HAHAHAHAHA

kak su yang pakai baju oren, ehh ada dua orang baju oreng... yang tak nampak kaki kasut, tapi bukan kudung kaki.. tak nampak saja...
INI DITUJUKAN KHAS BUAT KAK SU (IT)...

No comments: