Wednesday, February 3, 2010

SUDAH-SUDAHLA....

hari-hari yang mendatang pada minggu minggi ini sangat memeningkan.. bermacam2 cara dan jalan yang diperlukan untuk mengatasi jalan yang berliku-liku... HAhahahahaHA apa ni halwa oiii.. suka cakap bahasa tinggi smapai tak paham manusia disekeliling.. patutla susah nak menang best debator kalau sokmo2 cakap putar 360 darjah.. cm bton selalu pesan 'satgi cakap direct to the point, jangan suka2 sangat pusing ayat..nanti suma orang xpaham'

sekarang tngah pening dengan :
  1. kelas kitorang kna g BTN - WTH!!! saya tgh organize 1 program utk persatuan undang-undang kami.. dengan separuh semua AJK adalah klasmet.. ohtidak!! memang sakit jiwa tuh.. tapi saya tetap dengan keputusan saya yang saya takkan pergi sebab saya dah pergi.. lagipun program nih hampir mendoktrinkan pemikiran saya.. saya seorang freelancer... tak tak.. freethinker tapi bukan atheis ataupon freehair.. tak berkaitan.. memang sakit jiwa selama 2 malam, orang lain study utk test CP, aku terkebil-kebil pikir itu ini ini itu.. saya pikir perlu amik barang dekat pusat ko kat merang time tuh juga saya terpaksa minta tolong sahabat2 saya k.long ngan nik khaty.. kna negotiate segala bagai.. last2 our beloved deputy dean sir fuad gtau kami xyah g BTN tapi statement dia agak mengejutkan kami semua "camne bleh jadi camni, kawan kamu sendiri yang minta nk pegi program BTN tuh.. saya bukan nak menolak BTN tetapi memandangkan kami semua da hal yang lebih penting?? kami akan pergi juga klau buat tarikh lain.. dan kepada kawan saya yang telah meruinedkan prog nih harap2 anda bertaubat..
  2. surat pengesahan penagguhan program kuar lambat- lagi 2 hari nak g baru kuar..xnk ckp pape biasala keje ofis gomen..
  3. pesrta malas involve- nih 1 lagi perasaan menyakitkan ati.. lepas nih jgn dok bwh mana2 persatuan.. orang mcm nih mmg xnak consider lgsg, takpe la arini ari diorang, lpas nih xpegi prog mengadap TNC lagi la ea.. masing-masing dah bijak sangat, payah nak dengar ckp orang lain..
  4. diri sendiri malas..
  5. xtau nk kata pa.. HAhahahahaHA
dah dah la... lagi 1 berita lebih membestkan, kani akan berada disana selama 2malam setengah
jadi setengah sebab bas boleh amek kami lewat2 malam tuh jerr.. sebab da prog lain yang nak guna bas lagi.. huh!!! memang suck la gini...

xper2 kita berendam beramai2 la sampai bas datang..

No comments: