Sunday, December 9, 2012

TIKUS...

hari ni tetiba dah macam pencinta bahasa pulak.. dok mengoogle koleksi pantun asli.. HAHAHHAHA.. beta kena buat teks ucapan aluan untuk BIG BOSS.. dia minta letak 10 ketul pantun.*ciri-ciri perosak simpulan bahasa. anyway memang mudah jerr.. pakai copy paste.. bak kata orang indonesia KOPIPAS aja.. 

apapun terimakasih laa berbanyak kepada mereka yang memudahkan cara untuk setel assignment nehh.. berkoleksi-koleksi pantun hade.. pembuka bicara, penutp bicara, untuk warga emas banyak lagilahh.. sedap-sedap semua, terus rasa nk letak kain batik kat kepala smabil tutup sebelah muka.. wakakaka.. sampai rasa nak amik print untuk prepare siap-siap kalau ade orang masuk meminang aii kena berpantun bagai.. matikklaa angan-angan.. hahahaha..

minta pinjam pemilik blog...


owhh tengok bahasa yang digunakan kat atas.. mintak simpang lahh kapel dengan mamat berbahasa sedemikian... atupun diri sendiri berbahasa sedemikian wahai cik siti manis... hahahahaha

well, tadi ade seorang minah*as we call it perempuan.. tetiba menjerit menggegar pejabat.. rupanya tikus melintas depan kaki dia.. wahhh, memang aku suka lahh attract manusia gitu?? kalau gua, gua pijak sampai pecah kepala dia saja.. dah sape suruh ko melintas depan gua?? *ayat brutal tak??

tapi paling menyakitkan hati bila dia melintas, elok jerr masuk straight bilik aku... kuwang hajo bebetul... elok jerr diorang yang lain inform.. "eh wani, tadi tikus masuk bilik.." erghhh, TIKUS KAU KELUAR SEKARANG!!"

esok pepagi lepas punch, masuk bilik.. ok jerr dan lalu keluar masuk bilik sendiri 3 4 kali.. tetiba datang kak ina nak menyapu dalam bilik "eiii, wani, kak ina nak mop lantai..ada taik tikus.." hoihhh tikus!!! datang tak dijemput, berak tak disuruh.. memang shitty betullah... huahuahua taktaulah gua dah terpijak takpun kain baju kurung gua dah seret 3/4 taik tikus.. ba*i punya tikus...

*tikus dah selamat keluar time lunch tadi.. mampus nak kena samak laaa bilik gua pasnehh..

No comments: